Boksigneringen

Boksigneringen gick så där. Jag antar att de flesta var ute för att köpa julklappar och julstressen gjorde att de bara sprang förbi. Men jag sålde fyra böcker och några få stannade och pratade en stund, bland annat en sjuksköterska som jobbar i sjukvårdsupplysningen och en dagisfröken, precis sådana människor som jag vill nå. Det är människor som kan göra stor skillnad för utsatta barn. En kvinna som hade anknytning till sossialtjänsten stannade också, även det är en viktig grupp att nå ut till. Stor tack till er som visade intresse.
Maria

Kommentarer
Postat av: Sonya

Hej Maria, jag har inte läst eller köpt din bok, inte ännu men ska göra det lite senare.

Fast jag inte känner till din historia vill jag ge min syn på dåliga händelser. Allt som inte knäcker dig kommer att ge dig styrka. Du kan använda den just mot dem som begår övergrepp. Kanske klen tröst för dig men att säga sanning och våga det är mod.

kram till dig

Sonya

2009-01-27 @ 17:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0